Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

czwartek, 15 czerwca 2017

FOOD DIARY 1



Czyli nowy cykl filmów i postów!
Wiem, że mnóstwo pracy będzie mnie to kosztowało. Przygotowanie filmu, postu na bloga i wszystkiego, co się na to składa, czyli montaż, zdjęcia... zajmuje mnóstwo czasu.
Mam nadzieję,  (i głęboko wierzę) że podołam.
I mam nadzieję, że spodoba Wam się to, co dla Was tworzę i przygotowuję.

Dzisiaj ruszamy z pierwszą stroną mojego pamiętnika jedzeniowego (lepiej brzmi, niż żywieniowy ;p) FOOD DIARY 










ŚNIADANIE:
Rano duża (300-400 ml) szklanka wody i zielona herbata.
na śniadanie owsianka, na którą składały się
  • 4 łyżki namoczonych płatków owsianych
  • 1 łyżka namoczonych migdałów
  • chlust mleka sojowego (bez cukru)
  • 1 banan
  • 1/2 nektarynki
  • 2 suszone morele
  • garstka orzechów nerkowca
  • masło orzechowe domowej robotu
cynamon do posypania

Namoczone płatki owsiane i migdały zagotowałam z dodatkiem rozgniecionego banana. Dolałam odrobinę mleka sojowego. Owsiankę podałam z resztą banana, nektarynką i orzechami. Posypałam wszystko cynamonem.








PRZEKĄSKA

owoce
  • arbuz 
  • truskawki




LUNCH:


Domowy hummus, sałatka i świeże warzywa.

Przepis na hummus znajdziecie tutaj.
 A do tego sałatka. Moja mam często gotuje większą ilość kaszy do obiadu, która potem zostaje smutna i samotna. Postanowiłam, że ją wykorzystam... i tak powstała mi duża miska pysznej sałatki, którą weganizowałam moją rodzinę ;p
A oto przepis na sałatkę:

Na sałtkę:
  • ugotowana kasza gryczana (ok 1-2 woreczki)
  • ugotowana zielona soczewica (nie mam pojęcia ile jej wsypałam, ale ok 3/4 szklanki)
  • kilka łodyg selera naciowego
  • kilka kiszonych ogórków (dałam jakoś 5-6)
  • 1 surowa obrana cukinia
  • kilka rzodkiewek (5-6)
  • 1 pokrojona drobno cebula
  • umyta i porwana sałata masłowa
  • nasiona słonecznika
  • pestki dyni
  • można dołożyć świeżą pietruszkę, czy inne liście

do tego robimy jeszcze sos:
  • łyżka pasty tahini
  • sok z 1 cytryny
  • 2 duże ząbki czosnku
  • kilka łyżek oleju lnianego (ja używam BIO, w ciemnej butelce)
  • ocet winny (2-3 łyżki)
  • płatki drożdżowe (nieaktywne) około 1 łyżki

wszystko piszę ok, bo robiłam to na oko, dopasujcie proporcje pod swoje gusta ;)
Wszystkie składniki na sałatkę wymieszałam dokładnie. Dodałam sos i gotowe. Pychota, mówię wam!

Ja podałam mój hummus i kilka łyżek sałatki z surową kalarepką i surową cukinią pokrojonymi w słupki.





OBIAD:



Na obiad (o ile można tak to nazwać) była tofucznica i grzanki.

Przepis na tofucznice znajdziecie tutaj
Grzanki były z razowego chleba z nasionami z awokado- czyli najlepsze możliwe połączenie.
Do tego jeden pomidor malinowy.




KOLACJA:


Na kolację szybki koktail, bo byłam po treningu.
Zrobiłam go z:


  • 1 banana
  • 1/2 puszki wody kokosowej 100%
  • garści truskawek
  • czubatej łyżeczki kakao
  • 1 łyżki młodego zielonego jęczmienia



W ciągu dnia wypiłam jeszcze herbatę zieloną, bukiet ziół i sporo wody.






I to wszystko ;)
Ten sam foodbook w wersji filmowej zobaczycie również na moim kanale!


Do zobaczenia w moim FOOD DIARY już za tydzień w sobotę o 17:00 💓



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz