Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

niedziela, 4 czerwca 2017

Zmiany w życiu, na YouTube, blogu, fb...



Ostatnimi czasy czuję się jakby moje życie zaczynało się od nowa. Dosłownie patrzę na wszystko z zupełnie innej perspektywy... 

Czuję jak moje życie nabiera kolorów, jak wszystko się rozjaśnia i układa w dokładnie idealną całość.
Nie ma w moim miejscu już miejsca na zazdrość, która kiedyś mi towarzyszyła, kiedy patrzyłam na szczęśliwych ludzi.
Nie ma też miejsca na smutek, żal i stawianie siebie w pozycji ofiary.

Czuję jak moje życie zmienia się z dnia na dzień, jak dosłownie każdego dnia przychodzą do mnie nowe rozwiązania i olśnienia...

Mam ostatnio mnóstwo motywacji do tworzenia, do dawania, do bycia i do... życia! prawdziwego, pełnego i w stu procentach mojego.



Dlatego też zmiany!


Zmiany i w życiu i wszędzie gdzie jestem i co tworzę ;)
Bardzo chciałabym żeby mój kanał na YouTube też zaczął żyć takim nowym życiem.
  • Tworzę nową jakość filmów- zaczęłam nagrywać kamera o lepszej jakości i mam nadzieje, że będzie się lepiej oglądało.
  • Jeśli chodzi o tematykę filmów chciałabym żeby były one powiązane tematycznie ze zdrowym i naturalnym stylem życiem, holistycznym podejściem do życia.
  • Bardzo chciałabym lepiej przygotowywać filmy pod względem merytorycznym, tak żebyście mogli z ich wyciągnąć jeszcze więcej.
  • Mam ogromną nadzieję, że treści, które będę dla was przygotowywać bedą dla was pomocne i zobaczycie w nich cała moją pasję tworzenia.
  • I jeszcze dni tygodnia oraz godzina. Przyszła do mnie taka myśl, że może w końcu fajnie by było ustalić stałe pory o których bedą pojawiać się filmy na moim kanale. Będzie to z większym szacunkiem do was i też mam nadzieję wprowadzi jakąś taką dyscyplinę dla mnie 😂
    Filmy więc będą pojawiać się w niedziele o godzinie 17:00.

Dlaczego właśnie tak?
Pomyślałam, że niedziela jest dobrym dniem, bo będę miała czas w weekend coś nagrać, zmontować i wrzucić dla Was. Wiecie jak to jest, uczelnia, praca, znajomi... Poza tym, jeśli chcę, by ten kanał był na wyższym poziomie, to muszę dbać o dobrą jakość, montaż... nie chcę żeby filmy tworzone na "odwal", bo trzeba wrzucić.
Niedziela to będą takie merytoryczne filmy, które będę dla Was przygotowywać cały tydzień, razem z postem na blogu.
W ciągu tygodnia mogą pojawić się natomiast jakieś vlogi, które będą po prostu takie luźne. Ale tego nie obiecuje, to będzie mogło być spontaniczne... ;)
A co do godziny, to też długo nad tym rozkminiałam ;D ale pomyślałam, że 17 to taka "deserowa" godzina, kiedy często ludzie odpoczywają, więc akurat może być chwila na mój film ;)
Koniecznie dajcie znać jakie jest wasze zdanie!!





Następna rzeczą jest blog!
Od teraz wszystkie filmy będą powiązane z postami na blogu.
Nie każdy lubi oglądać filmy, nie każdy tez lubi czytać, dlatego przychodzę temu wszystkiemu na przeciw! Ja pisać uwielbiam, tworzyć filmy dla was rownież, dlatego dla każdego coś miłego 😊
Pod każdym filmem na YouTube będziecie mogli znaleść link do posta na blogu, a na blogu filmy z YouTube.



Jeśli chodzi o Facebook to mam nadzieję, że rownież zauważyliście, że reaktywowałam go 😄
Od zawsze bardzo chciałam motywować innych do ruchu, aktywności fizycznej, treningów... kiedyś trochę nieudolnie, jednak teraz, mam nadzieję, że pójdzie to inaczej! Mam zupełnie inne podejście i się nie poddam! 😄 bedą pojawiać się nie tylko motywujące posty, zdjęcia , ale także filmiki! Raporty po treningu czy motywacje do wykonania treningu 😊💪💪
Mam ogromną nadzieję, że taka forma przekazu przypadnie Wam do gustu.



Okej, myślę, że to wszystko 😁
Dajcie znać czy tu, czy na Insta  (gdzie swoją drogą oczywiście również Was zapraszam po nieco więcej prywaty) co myślicie o zmianach, czy macie jakieś propozycje, pomysły, by wszystko mogło być jeszcze fajniejsze 😊

Całym sercem dziękuje Wam ze tutaj jesteście, bo dzięki temu jestem też i ja. Wasze wiadomości są niesamowicie motywujące i są dla mnie największa nagrodą, dzięki której wiem, że to co robię ma sens. ❤️

Tulę całym serduszkiem ❤️
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz