Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

niedziela, 20 marca 2016

Pyszne, warzywne curry wegańskie

Miałam dzisiaj ochotę na coś innego niż zwykle... Pomyslałam, ze dawno nie jadłam curry i jakoś naszła mnie na nie ochota. To do roboty! I wyszło pyszne... Najlepsze jakie jadłam do tej pory (nieskromnie rzecz ujmując ;p)



Co nam będzie potrzebne?


  1. Pół paczki chińskiej mieszanki mrożonych warzyw (z grzybkami mung i tak dalej)
  2. Starty na grubych oczkach kawałek białej rzodkwi
  3. 3-4 łyżki mleka sojowego
  4. 4-5 łyżek mleka kokosowego
  5. Łyżeczka curry, pół łyżeczki słodkiej papryki, pół łyżeczki suszonego czosnku, pół łyżeczki bazylii
  6. Ryż brązowy do podania
  7. Sezam do posypania

Jak robimy?


  1. Warzywa zalewamy woda, doprowadzamy do wrzenia, wrzucamy przyprawy i mleka i gotujemy przez kilka minut.
  2. Podajemy z ugotowanym ryżem, posypane sezamem 👌
  3. Pycha! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz