Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

czwartek, 3 marca 2016

Pyszny, czosnkowy makaron z zieloną soczewicą i fasolką szparagową

Cześć moi drodzy! ;))Przychodzę dzisiaj do was z pomysłem na pyszny makaron ;)Coś bardzo podobnego jadłam kiedyś w Czechach, kiedy to byliśmy tam z jednej z włoskich knajpek z makaronem.Moja wersja zawiera dodatkowo soczewicę, szpinak i czosnek.. Zapraszam!


Czego potrzebujemy?


  • Makaron pełnoziarnisty 150g
  • Kilka garści świeżego szpinaku
  • Zielona fasolka szparagowa  ok 100g
  • 4 łyżki zielonej soczewicy 40g
  • Kilka zielonych oliwek
  • 4 plastry suszonych pomidorów 40g
  • Dwa ząbki czosnku
  • Sól morska, suszona bazylia
  • oliwa z oliwek 1 łyżka do polania


I jak robimy?

  1. Ja najpierw wrzuciłam soczewicę do garnka i gotowałam ok 15 min. Po tym czasie dorzuciłam do garnka makaron, fasolkę, szpinak i sól. Gotowałam następne 12 minut. Po ugotowaniu przerzuciłam wszystko na sitko i odcedziłam. Przełożyłam na talerz i wymieszałam z posiekanymi pomidorami, oliwkami. Wszystko wymieszałam z przeciśniętym przez praskę czosnkiem i bazylia.
  2. Done! Smacznego ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz