Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

niedziela, 28 maja 2017

"BIBLIOTECZKA", czyli Inspirujące książki, które zmieniają życie nalepsze.



Kiedyś bardzo nie lubiłam czytać. Kiedy myślałam o książkach, kojarzyło mi się to z czymś okropnie nudnym i dla tak zwanych "szarych myszek". Oczywiście myślałam w ten sposób będąc dzieckiem, co jest bardzo smutne, bo tak na prawdę nigdy, kiedy byłam mała nie miałam okazji poznać prawdziwej magii książek.

Dzisiaj książki to jedna z moich ogromnych miłości. Odkrywanie ich, szukanie w nich inspiracji, to moja ogromna pasja i stało się to częścią mnie.







Oczywiście, że książki możemy dzielić na różne kategorie tematyczne i różne rodzaje. Ja jednak zwykle sięgam po zbliżone do siebie pozycje, choć nie mówię nigdy "nie, bo nie". Interesują mnie książki, które coś wnoszą, mają w sobie ten ukryty blask, który napawa optymizmem, nadzieją, inspiracją i wiedzą. Mówię tutaj o wszelkiego rodzaju poradnikach życiowych, ale też książkach poświęconych zdrowemu żywieniu, samorozwojowi, itp.
Na mojej półce znajdują się również powieści i ich także nie zabraknie dziś tutaj ;) Są to jednak pozycje, które również absolutnie niezwykłe i w czasie ich czytania, towarzyszyły mi cudowne emocje, i nierzadko padały łzy.

O książkach mogłabym pisać w nieskończoność, bo uwielbiam ten temat. Wiele z tych pozycji wpłynęło na moje życie w absolutnie niesamowity sposób. Książki mają ogromną moc, energię, którą poprzez swoje dzieło przekazuje nam autor. Doświadczyłam tego wiele razy i jest to coś niezwykłego. Właściwie mogłabym napisać, że dzięki czytaniu odkryłam siebie i swoją duszę. Dzięki czytaniu zmieniłam swoje myślenie, a dzięki temu i życie. Czasem wystarczyło dosłownie jedno zdanie, które zmieniało zupełnie punkt widzenia. Potem już tylko działy się cuda. Prawdziwe cuda, których inaczej po prostu nie da się nazwać.

Zawsze w swoim życiu mam tak, że książki przychodzą do mnie w dokładnie idealnym momencie. Wierzę, że aniołowie mi je podsyłają, kiedy wiedzy w nich zawartej, najbardziej potrzebuje. Wiele razy zdarzyło mi się tak, że weszłam do księgarni, zobaczyłam jakąś pozycję na półce i po prostu poczułam, że muszę tę książkę kupić. Pamietam, że największy impuls, który aż do mnie wołał był przy jednej z powieści o nazwie "Promyczek", którego w sumie jakoś nie miałam zamiaru kupować, nawet kiedy go zobaczyłam... Ale powiedziałam no cóż, skoro tak, to tak. Kupiłam i absolutnie się zakochałam. Dzisiaj to jedna z moich ulubionych książek w tym rodzaju.


Podobną sytuację miałam też z inną książką tej autorki- "O wiele więcej". Tutaj przemówiło do mnie dokładnie jedno zdanie....
Czasem wystarczy tylko jeden impuls, by zmienić dosłownie wszystko...


Dzięki czytaniu odkrywamy siebie i swoją duszę. Odkrywamy prawdy, o których nie mieliśmy wcześniej pojęcia i bardzo często są to właśnie prawdziwe cuda. Ja dzięki czytaniu, poczułam głos w swoim sercu, który mi podpowiedział, że ja również powinnam napisać książkę. I piszę. Już prawie, powolutku ją kończę ;))

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami tytułami moich ulubionych książek, które z pewnością, będę tutaj również dopisywać z biegiem czasu. Ważne jest to, że chcę ująć tutaj tylko te pozycje, które szczególnie na mnie wpłynęły, lub ciągle wpływają w różnych ważnych momentach mojego życia. Jeśli Wy macie jakieś, które są dla Was szczególnie ważne, proszę byście napisali mi o tym, a może uda nam się razem stworzyć taką niesamowitą książkową listę.


KSIĄŻKI, KTÓRE ZMIENIAJĄ ŻYCIE:
(ułożone w działy tematyczne oraz w kolejności alfabetycznej wg tytułu)



Książki o przesłaniu duchowym, samo-rozwojowym i głęboko ujmującym:
  •  Biblia- szczególnie ks. psalmów, przysłów oraz list do Koryntian.
  • "Bóg nigdy nie mruga"- Regina Brett
  • "Bóg w wielkim mieście"- Katarzyna Olubińska
  • "Pełnia życia"- Agnieszka Maciąg
  • "Smak szczęścia" i inne z serii smaków, w tym "Smak zdrowia"- Agnieszka Maciąg
  • "Urzekająca"- John & Stasi Eldredge


Książki o odżywianiu, które szczególnie polecam przeczytać oraz moje ulubione książki kucharskie:

  • "Smakowita Ella"- Ella Woodward
  • "Zdrowie bez recepty"- dr. John McDoughal


Powieści, które zajęły w moim sercu wyjątkowe miejsce i które na mnie wpłynęły:

  • "O wiele więcej"- Kim Holden
  • "Promyczek"- Kim Holden
  • "Zanim się pojawiłeś"- Jojo Moyes


Książki poradnikowe, które są warte uwagi (coś z nich wyciągnęłam):
  • "Dlaczego mężczyźni kochają zołzy"- Sherry Argov
  • "Sekrety urody koreanek"- Charlotte Cho



Filmy na YouTube z cyklu BIBLIOTECZKA:
(w kolejności od najnowszego)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz