Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

piątek, 30 czerwca 2017

FOOD DIARY #2



Dziś kolejne FOOD DIARY, czyli kolejny pamiętnik jedzeniowy ;)
Jeśli jesteś ciekawa co jadłam ostatnio w ciagu całego dnia, to zapraszam!




ŚNIADANIE

Przed śniadaniem jak zawsze woda i zielona herbata.
Na śniadanie przygotowałam taki trochę mix z jogurtem sojowym- czyli moje ulubione śniadanie ostatnio.
Do miseczki nałożyłam:

  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 2 łyżka otrąb owsianych
  • 1 łyżkę nasion Chia
  • 1 banana
  • Garść truskawek
  • 2 morele
  • 2 łyżeczki dżemu 100% owoców 
  • Kilka migdałów
  • 2 orzechy włoskie
  • Kostkę gorzkiej czekolady 90% kakao
  • Kilka łyżek jogurtu sojowego
  • Odrobine mleka ryżowo- kokosowego





LUNCH
Na lunch dzisiaj zupa, którą podejrzałam ostatnio na YouTube u Juszes :)
Chłodnik z ogórków i awokado. Przygotowałam go blendujac:


  • 3 ogórki gruntowe
  • 1/2 awokado
  • Ok 1/2 szklanki mleka ryżowego

Zupę posypałam nasionami słonecznika i położyłam plasterki rzodkiewki.
Na lunch zjadłam jeszcze kawałek arbuza i miseczkę pierwszego w tym sezonie bobu (czy ja to dobrze odmieniłam? ;p)





OBIAD
Obiad to dziś u mnie cos co absolutnie uwielbiam. Sushi! 😄❤️❤️
O sushi pisałam juz jakiś czas temu osobnego posta, gdzie was zapraszam.
Dzisiejsze sushi było z ogórkiem, marchewka, tofu, surowa cukinia i polane tahini (pasta z sezamu)






KOLACJA

Na kolacje wpadłam na pomysł na coś na kształt małych pit owsianych. Były przepyszne chociaż nie było w nich nic poza owsem i wodą 🙈
Do ich przygotowania użyłam:

  • 2-3 łyżki płatków owsianych
  • 2-3 łyżki otrąb owsianych
  • Ok 1/2 szklanki wody.

Wszystko zmiksowałam, odstawiłam na 5-10 minut i smażyłam na suchej patelni teflonowej.

Moje placuszko- pity podałam ze startymi buraczkami, kapusta kiszoną i pastą zielonego groszku przygotowana z 

  • Dużej filiżanki zielonego groszku
  • Ok 1/2 szklanki mleka ryżowo- kokosowego
  • Kilku suszonych pomidorów

Moją pastę polałam odrobiną tahini.



I to tyle.
W ciagu dnia pije rownież mnóstwo wody.
Pije tez herbaty ziołowe (moja ulubiona to z pokrzywy).

Cały foodbook znajdziecie rownież na YouTube w wersji filmikowej, gdzie rownież was zapraszam:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz