Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

sobota, 8 lipca 2017

FOOD DIARY #3

Dzisiejszy FOOD DIARY, to pamiętnik z dnia, w którym nie było mnie w domu cały dzień. Posiłki robione na szybciutko z kilka chwil, lub z tego, co już miałam w lodówce.
Ale takie foodbooki też są potrzebne!
Zapraszam!










ŚNIADANIE




Dzisiejsze śniadanie to owsianka i zielone mleczko, lub po prostu smoothiee, które przygotowałam z:

  • 1 banana
  • garści jarmużu
  • łyżki spiruliny
  • łyżki młodego jęczmienia
  • łyżki migdałów
  • ok 1/2 szklanki mleko ryżowo-kokosowego

Moje smoothiee zmiksowałam i dodałam do ugotowanych z siemieniem lnianym płatków.
Posypałam wszystko surowym kakao i jagodami goji i gotowe!




2 ŚNIADANIE



Na 2 śniadanko przygotowałam sałatkę którą zabrałam ze sobą, gdy wychodziłam.
Moja sałatka składała się z:

  • banana
  • truskawek
  • jarmużu
  • 2 orzechów włoskich
  • 2 orzechów brazylijskich
  • łyżki nasion chia
  • soku z cytruny
  • 2 ogórków gruntowych



OBIAD



Na obiad zjadłam brązowy ryż, który ugotowałam rano, przed wyjściem, do tego dołożyłam białą fasolę, którą miałam już ugotowaną w lodówce.
Do garnka wrzuciłam tylko mieszankę warzy, które krótko udusiłam i dodałam do miski.
Wszystko polałam łyżką sosu sojowego i tyle.

PODWIECZOREK




Na podwieczorek zjadłam twarożek z tofu, który przygotowałam z

  • 3/4 kostki naturalnego tofu
  • 1 banana
  • łyżki mleczka kokosowego
  • jarmużu
  • odrobiny wody
Wszystko posypałam jeszcze surowym kakao.
Do tego zabrałam ze sobą dwa wafle z brązowego ryżu.


KOLACJA


Na kolację zjadłam odrobinkę sałatki przygotowanej z kus-kusu, cukinii, papryki czerwonej i cebuli, kiedy byłam u mojego brata w odwiedziny ;)


Oczywiście piłam tego dnia też herbaty ziołowe i dużo wody.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz