Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

sobota, 15 lipca 2017

food diary #4


Wiem. że nie przyłożyłam się do ostatniego FOOD DIARY, ale było to spowodowane zalatanym dniem, a chciałam Wam pokazać jak takie dni również u mnie wyglądają.
Dzisiaj jednak przychodzę z większą dawką inspiracji.
Zapraszam serdecznie!








ŚNIADANIE


Śniadanie to moja nocna owsianka, czyli moja ostatnia miłość.
Postanowiłam, że napisze na ten temat osobny post, bo ta owsianka na niego zasługuje ;p











LUNCH


Dzisiejszy lunch to domowa sałatka gyros (w wersji z podsmażoną ciecierzycą zamiast tofu i sosem majonezowym od jadłonomii), domowy hummus, na który przepis tutaj, oraz orkiszowa bułeczka z przepisu Agnieszki Maciąg z jej najnowszej książki.







OBIAD



Dzisiejszy obiad to mix różnych pieczonych warzyw. Znalazły się tutaj buraki, ziemniaki, cukinia, papryka, seler naciowy, kapusta, marchewka, bakłażan.

Do tego przygotowałam sos z ekologicznego jogurtu sojowego, świeżej bazylii i czosnku.
Dodałam odrobinę ketchupu z dobrym składem.









PRZEKĄSKA

Uwielbiam sok z buraka! To moja absolutna miłość ostatnio. 

Ten przygotowałam z buraków, soku z cytryny, marchewki, selera i selera naciowego.
Pycha!









KOLACJA


Pierogi orkiszowe z poprzedniego dnia z podsmażonymi pieczarkami z cebulką i ugotowana fasolka szparagowa.










CAŁY FOOD DIARY ZNAJDZIECIE RÓWNIEŻ NA YouTube, gdzie serdecznie zapraszam!







1 komentarz: