Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

wtorek, 31 października 2017

POMÓŻ MI! ZOSTAŃ MOIM PATRONEM!



Aleksandra Bąk- to przewodnik po dietach, mitach z nimi związanymi, zaburzaniach odżywiania, sporcie, gotowaniu, rozwijaniu siebie, samoakceptacji i kilka słów o moim życiu...

KIM JESTEM?
Jestem Ola.
Od lat żyję dietetyką i sportem.
Znam każdą dietę- i praktycznie każdą przetestowałam na sobie. Miałam kiedyś dużą nadwagę, miałam anoreksję i praktycznie każde możliwe zaburzenia odżywiania i inne związane z osobowością.
Okropna relacja ze sobą, niska samoocena, złe relacje z rodziną, zero przyjaciół, depresja, załamania...
Jak sobie poradziłam?
Sama.

Dzisiaj chcę pomóc Tobie.




KIM JESTEM DZISIAJ?

Jestem studentką dietetyki, przyszłą trenerką i coachem. Jestem pasjonatką zdrowej kuchni, gotowania, psychologii i rozwijania świadomości.
Uwielbiam pisać

Uwielbiam czytać książki.
A najbardziej uwielbiam być tutaj dla Ciebie i pomagać Ci w Twoim dietetycznym chaosie.

Jeśli chcesz mi w tym pomóc, zapraszam do patronatu!



Codziennie odpisuję na mnóstwo meili od dziewczyn i chłopaków, a także kobiet i mężczyzn dotkniętych zaburzeniami odżywiania. Anoreksja, bulimia, objadanie, otyłość, nadwaga... jest tego mnóstwo i wymaga mnóstwo czasu... i cierpliwości.
Dzięki Twojej pomocy i wsparciu będę mogła poświęcić się temu w 100%









Już jest wystarczająco trenerek i dietetyków na polskim rynku, którzy myślą tylko o... kasie.

Każdemu zaleca się to samo, rozpisuje tę samą dietę, ten sam trening, daje te same "motywacje".Każdego traktują tak samo...
Rodzi to presje, rozczarowania i wiele problemów.

Wszędzie słyszysz: ćwicz jak najwięcej!, jedz jak najzdrowiej!, dbaj o siebie!
Widzisz napięte poślady, kratę na brzuchu i idealne ciała.
Instagram, Facebook... internet tym kipi...


A większość tego wszystkiego jest nieprawdziwa



  • łamię stereotypy
  • pokazuję prawdę i walczę z zaburzeniami, które rodzą się w ogniu syfu, którym emanuje cały dzisiejszy świat
  • pomogę Ci!
  • przekażę iskierkę, którą sama gdzieś w sobie odnalazłam i pokażę, że życie szczęśliwe jest możliwe, a Ty zasługujesz na wszytsko
  • I możesz!!!





Problem zaburzeń i diet, a także depresji i złej samooceny w dzisiejszym świecie jest ogromny, a ja jestem tutaj po to, żeby Ci pomóc- wiedzą, ale przede wszystkim doświadczeniem.


Co się dzieje z kasą, którą chcesz mi pomóc?


  • aparat
  • obiektyw
  • oświetlenie
  • karty pamięci
  • kawa, duuużo kawy
  • kursy
  • szklenia
  • książki
  • opłacanie platwormy mojej strony internetowej
  • dieta
  • siłownia
  • podróże do ludzi, którzy będą mieli potrzebę ze mną porozmawiać
  • czas...

WEJDZ NA MÓJ PROFIL W TYM LINKU I POMÓŻ MI!





A TUTAJ LISTA MOICH PATRONÓW

- czyli lista osób, za które dziękuję Bogu- DZIĘKUJĘ! po stokroć... bo właściwie nie wiem jakich innych słów mogłabym użyć<3 p="">


  • Anna Stasiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz