Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

poniedziałek, 23 stycznia 2017

pizza z komosy ryżowej




Istnieje zdrowa pizza?

Oczywiście że tak!
I do tego jeszcze prosta i smaczna. A poza tym bezglutenowa i z całą masą dobrych rzeczy dla Waszego organizmu.
Dzisiaj przed Państwem wegańska, bezglutenowa, zdrowa i prosta w przygotowaniu PIZZA.
Czy to w ogóle możliwe?!









PRZEPIS NA YOUTUBE!






Właściwie ten przepis to tylko ciasto, a reszta to czysta zabawa i eksperymentowanie. Możecie do tej pizzy dodać wszystko, cokolwiek zechcecie i na cokolwiek macie ochotę!
Ja dzisiaj proponuję na pomidorowy sos wyłożyć warstwę pysznych smażonych z suszonymi pomidorami i szpinakiem pieczarek, na to jeszcze odrobina innych warzyw, sos czosnkowy i gotowe!



CZEGO POTRZEBUJEMY?

150g komosy ryżowej
1 łyżeczka octu jabłkowego (opcjonalnie)
zioła
sól i pieprz
odrobina oliwy do wytłuszczenia formy

JAK ROBIMY?

1. Komosę zalewamy na noc wodą i moczymy przez minimum 8 godzi.
2. Po tym czasie przekładamy do miksera, dodajemy ocet i przyprawy i miksujemy przez kilka minut do osiągnięcia konsystencji gęstej śmietany. (ziarna komosy nie zmiksują się dokładnie, ale ciągle będą wyczuwalne i grudkowate.)
3. Wykładamy na wytłuszczoną formę i wkładamy do nagrzanego pieca na ok 15-20 minut, aż ciasto będzie ładnie spieczone.
4. Wyjmujemy z pieca, układamy wcześniej przygotowane dodatki i wkładamy do pieca jeszcze na kilka minut do zapieczenia dodatków i gotowe!
Można podawać!

Ja swoją pizzę, tak jak pisałam wyżej, podałam z sosem pomidorowym zrobionym z koncentratu pomidorowego, ziół i wody, na który nałożyłam podsmażone z suszonymi pomidorami, szpinakiem i cebulą pieczarki, do tego kukurydzę, zielone oliwki, brokuły i czerwoną paprykę. Po zapieczeniu wszystkiego polałam moją pizzę sosem czosnkowym zrobionym z jogurtu sojowego i czosnku i posypałam świeżą rukolą.
Przepyszne było!
Koniecznie spróbujcie!

WSKAZÓWKI:

Możecie do swojej pizzy dodać również ser, tak jak na zdjęciu na samej górze, ja polecam ser wegański firmy Violife o smaku pizzy <3 br="">smaaaczneeegooo!

2 komentarze:

  1. Wygląda przepysznie! <3 W smaku też na pewno taka jest.
    zapomniany-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo. czego to ludzie nie wymyślą. prosta, szybka, i tak samo dobra jak z mąki .czekałam na takie coś

    OdpowiedzUsuń