Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

niedziela, 24 września 2017

ODCHUDZANIE- nowa seria na blogu +kilka słów o mojej historii.

W sumie to zawsze poruszam (i tu na stronie i na YouTube) kwestie zaburzeń odżywiania w kontekście anoreksji (przez którą przechodziłam), czy bulimii, takiego niezdrowej relacji z jedzeniem, która niesie ze sobą poważne skutki.

Dzisiaj jednak chciałabym opowiedzieć Ci o czymś jeszcze, w czym również mam doświadczenie i to chyba nawet większe.

ODCHUDZANIE!

Niewiele z moim widzów wie, że byłam kiedyś gruba i miałam dużą nadwagę. 
A odchudzanie? ŁOOOHOHOHOOOOO ogromna część mojego życia.

Żal dupę ściska.



JAK ZROBIĆ, ŻEBY W KOŃCU POCZUĆ SIĘ DOBRZE SAMA ZE SOBĄ I Z WŁASNYM CIAŁEM? 

ZACZNIJMY NOWĄ SERIĘ! 





Próbowałam znaleść jakieś stare zdjęcia, ale w sumie trochę na próżno. Wszystko usunięte... no i nigdy nie lubiłam zdjęć- nie chciałam wcale na siebie patrzeć, ani nie chciałam, żeby ktokolwiek inny na mnie patrzył.
I w sumie to jedyne co udało mi się znaleźć.


W sumie niewiele widać... no ale coś tam jest.
W każdym razie poza tym, że wyglądałam jak ziemniak, problem leżał gdzieś indziej... i dzisiaj postaram Ci się o tym opowiedzieć.

Nie wiem czy zwróciłaś na to uwagę, ale zawsze jest tak, że patrząc na jakieś zdjęcie, przede wszystkim przypomina Ci się to jak się czułaś, jakie miałaś w sobie emocje, czy byłaś szczęśliwa, czy raczej wręcz przeciwnie. Wygląd to sprawa drugorzędna.

W sumie kiedy szukałam tych zdjęć, natknęłam się na takie, na których wyglądam.. normalnie. Kilka dodatkowych kilogramów, ale w sumie nic specjalnego, nic poza tym.
A wiesz jak czułam się w tamtym czasie?
Jak najgorsza, najbrzydsza i najgrubsza dziewczyna na świecie.
Pewność siebie?
- 1000000000000000000000000(0)
kompleksy?
100000000000000000000000000000000000(0)

Przygnębienie, smutek, niezadowolenie z siebie i to wieczne poczucie, że on mnie nie chce.
Szukanie akceptacji ze strony kogoś innego.
I szukanie szczęścia- w kimś innym.



Okej, to tyle na temat mojej historii, żebyś się nie zanudziła.
To teraz zajmijmy się TOBĄ.



JAK ZROBIĆ, ŻEBY W KOŃCU POCZUĆ SIĘ DOBRZE SAMA ZE SOBĄ I Z WŁASNYM CIAŁEM? 



ZACZNIJMY NOWĄ SERIĘ!

A teraz, żeby

 UTRZYMAĆ TWOJĄ MOTYWACJĘ CAŁY CZAS NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE,

koniecznie zapisz się na mój DARMOWY newsletter 

I CO TYDZIEŃ CIESZ SIĘ NOWĄ DAWKĄ MOTYWACJI!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz