Czego szukasz...?

główne menu

BTemplates.com

wtorek, 26 września 2017

Jesteś wystarczająco dobra? - dowiedz się, czy masz problem z zaburzeniami odżywiania, czyli nowa seria!

Od dawna wiadomo, że jedzenie to lekarstwo- może wyleczyć z wielu, wielu chorób...

Ale co w momencie, w którym to jedzenie staje się chorobą?

Zaburzenia odżywiania dotyczą coraz większej ilości dziewczyn (ale i chłopaków) na całym świecie... a badania w tym kierunku są przerażające.
Choruje mnóstwo osób, w coraz młodszym wieku.

Ale niestety nie mówi się na ten temat zbyt dużo.

PORA WIĘC TO ZMIENIĆ!







Od wielu miesięcy zajmuję się na moim kanale i stronie
  ZABURZENIAMI ODŻYWIANIA,

jednak teraz mam zamiar mówić i pisać JESZCZE WIĘCEJ!

Celem jest stworzyć prawdziwe kompendium wiedzy na ten temat.
Celem jest stworzyć miejsce, w którym będziesz mogła czerpać inspiracje, motywacje i rady na ten temat.
Celem jest Ci pomóc, żebyś dała sobie radę tak, jak ja sobie ją dałam.

O MOJEJ HISTORII MOŻESZ POCZYTAĆ TUTAJ. 



Moim marzeniem jest sprawić, by jak najwięcej osób było świadomych i wybierało mądrze.
Moim marzeniem jest sprawić, by dziewczyny miały poczucie pewności siebie płynącej ze środka, płynącej z wnętrza, z głębi i by już nigdy więcej nie budowały swojej pewności siebie na wyglądzie.


NIGDY WIĘCEJ PORÓWNYWANIA.


Seria na temat zaburzeń odżywiania- pod hasłem:

"CZY JESTEŚ WYSTARCZAJĄCO DOBRA?"


Zacznijmy rewolucję!

A teraz, żebyś była z motywacją i każdą nową dawką wiedzy na bierząco,

koniecznie zapisz się na mój DARMOWY newsletter 

I CO TYDZIEŃ CIESZ SIĘ NOWĄ DAWKĄ MOTYWACJI!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz